👈 کاهش "اضطراب شب های امتحان"

☘️ شب های امتحان، زمان یادگیری دروس نیست و در این شب ها فقط باید به مرور درس ها بپردازید.

☘️ برنامه امتحانی را هفته قبل از امتحان به دقت مرور کنید.

☘️ قبل از اتمام کلاس ها و شروع امتحانات به خودتان اطمینان داشته باشید و از امتحان نترسید.

☘️ سوالات از کتاب درسی شماست و شما با مطالعه کتاب های درسی به راحتی می توانید به سوالات پاسخ دهید.

☘️ از ایجاد رقابت ناسالم با دانش آموزان دیگر اجتناب کنید.

☘️ برای صبح امتحان ، صبحانه مناسبی میل نمایید و به هیچ وجه گرسنه به جلسه امتحان نروید(عسل،کشمش،خرما توصیه می شود).

☘️ به استراحت و خواب خود در شب امتحان توجه کافی داشته باشید.

☘️ از حبس کردن خود در اتاق مطالعه خودداری کرده و استراحت لازم را داشته باشید.

 

 

فریبا همتی

روانشناس کودک و نوجوان

مرکز مشاوره راه فردا

کانال تحصیلی راه فردا: https://t.m/TahsiliRaheFardaa

^