یک روز آرام و راحت داشته باشید


تمدد اعصاب به بدن روح دوباره می بخشد و مقدار زیادی از انرژی فردیتان را ذخیره می کند.
(R relax): یک دوره تمدد اعصاب، حداقل 15 تا 20 دقیقه انجام دهید.
(E eat): به وفور از میوه و سبزی های تازه و غذاهای حاوی دانه ی کامل غلات بخورید. هنگام غذا خوردن، آرام و راحت باشید و از غذایتان لذت ببرید.
(L liguids): مایعات برای خروج سموم از بدن مهم هستند. پنج لیوان یا بیشتر از آب تصفیه شده در هر روز بنوشید.
(A attitude): داشتن نگرش مثبت به زندگی برای سلامتی و شادمانی خیلی مهم است.
(X exercise): ورزش کردن به مدت دست کم 15-20 دقیقه، هر روز بهترین روش برای سوزاندن آدرنالین است.

 

 

 

مرکز مشاوره و روانشناسی راه فردا

گردآورنده: نگار صادقی

^